strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
środa, 16 października 2019   pogoda
media

Kalendarz imprez

Imprezy z dnia 25 maja 2012

OFICJALNE UROCZYSTOŚCI Z OKAZJI 400-LECIA MIASTA
2012.05.25
Giżycko
WYSTAWA PLENEROWA "Giżycko widzę" 400 lat Giżycka
2012.05.25
Port Ekomarina Giżycko
KONFERENCJA TURYSTYCZNA Z OKAZJI 400-LECIA MIASTA
2012.05.25
Port Ekomarina Giżycko
Mistrzostwa Polski Sędziów Koszykówki
2012.05.25
Hala sportowa MOSiR przy SP4
Międzynarodowy Turniej Piłki Ręcznej Juniorów
2012.05.24
Hala COS OPO Giżycko
Turniej o Mistrzostwo Małego Ruchu Granicznego w Piłce Nożnej
2012.05.25
Orlik przy SP7 i Gimazjum nr 2
PRZEGLĄD ORKIESTR WOJSKOWYCH i MAREK TORZEWSKI 400 lat Giżycka
2012.05.25
Pasaż Portowy, plac Piłsudskiego

KONFERENCJA TURYSTYCZNA Z OKAZJI 400-LECIA MIASTA

18 kwietnia 2012
dodał(a): UM Gosia
Termin od:2012-05-25
Termin do:2012-05-25
Organizator:Urząd Miejski w Giżycku Wydział Promocji
Miejsce:Port Ekomarina Giżycko
Telefon:87 7324 137 Wydział Promocji UM
E-mail:promocja@gizycko.pl
Www:www.gizycko.pl

GIŻYCKO 2012 - 400 LAT MIASTA
www.400.GIZYCKO.pl


Konferencja TURYSTYCZNA
„Giżycko wczoraj, dziś i jutro - rozpoznawalna marka”


Materiały z konferencji prowadzonej przez P. Annę Proszowską


 


25 MAJA (PIĄTEK) 2012 godz. 13.00-16.30
port Ekomarina Giżycko sala konferencyjna (ul. Dąbrowskiego 14)


13.00  – 14.30  Wykłady
14.30  – 14.50  Przerwa kawowa
14.50  – 15.50 Wykłady
15.50 - 16.30 Dyskusja panelowa

Konferencja turystyczna „Giżycko wczoraj, dziś i jutro - rozpoznawalna marka” dla uświetnienia 400. rocznicy nadania miastu praw miejskich oraz prawa używania herbu odbędzie się z udziałem cenionych specjalistów w zakresie komunikacji społecznej i promocji, turystyki oraz tworzenia wizerunku i marki miasta, przedstawicieli miast partnerskich i współpracujących, władz samorządowych, mieszkańców, przedsiębiorców i turystów.


Wśród prelegentów obecni będą eksperci w zakresie promocji polskich miast: Anna Proszowska-Sala, dyrektor zarządzająca Citybell Consulting, wykładowca zagadnień Public Relations na Uniwersytecie Jagiellońskim, dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz Adam Mikołajczyk, prezes zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego.   


Do udziału w wydarzeniu zapraszamy mieszkańców, gestorów giżyckiej bazy turystycznej, przedsiębiorców i turystów.
ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O KONTAKT Z WYDZIAŁEM PROMOCJI
Urzędu Miejskiego w Giżycku tel. 87 7324 137.

PROGRAM KONFERENCJI do pobrania program i zapowiedź prelekcji


godz. 13.00  Rozpoczęcie


·        13.00-13.10 Przywitanie przez prowadzącego Adama Mikołajczyka prezesa zarządu Fundacji Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc


·        13.10-13.20 Oficjalne otwarcie konferencji przez Jolantę Piotrowską Burmistrz Miasta Giżycka


·        13.20-13.30 Wystąpienie Mirosława Drzażdżewskiego Starosty Powiatu Giżyckiego


godz. 13.30  - 14.30  Wykłady


·        13.30-14.00 Anna Proszowska-Sala, dyrektor zarządzająca Citybell Consulting, ekspert w zakresie promocji polskich miast, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego, dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów
Turystyczna Marka miejsca - Jak ją kreować? Jak o niej opowiadać? Jak ją sprzedawać?


·        14.00-14.30 Adam Mikołajczyk, prezes Zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego
City branding. Jak tworzyć porywające marki miast i jak je promować? Przykłady z Polski i ze świata


godz. 14.30   – 14.50  Przerwa kawowa


godz. 14.50 – 15.50  Wykłady


·        14.50-15.05 Rafał Kiewisz, zastępca dyrektora Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, koordynator kampanii „Mazury Cud Natury”
Mazury Cud  Natury - Giżycko Żeglarska Stolica Polski.. i nie tylko


·        15.05-15.20 Andrzej Dowgiałło, prezes Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Polskiej Izby Turystyki, właściciel Anders Group
Współpraca i wspólne działanie samorządu i przedsiębiorców - budujemy markę miasta


·        15.20-15.50 dr Robert Kempa, dyrektor Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, pracownik Instytutu Historii i Nauk Politycznych Uniwersytetu w Białymstoku, prezes Ośrodka Badań Europy Środkowo-Wschodniej w Białymstoku
Czym się możemy wyróżnić? Nasza oferta i nasze unikalne cechy - budowanie marki lokalnej na bazie produktów i usług, a proces budowania tożsamości regionu


godz. 15.50  – 16.30  Dyskusja panelowa „Turystyka kluczem do rozwoju Giżycka”


Wprowadzenie i moderacja: Adam Mikołajczyk prezes zarządu Best Place
Debata odbędzie się z udziałem  Jolanty Piotrowskiej Burmistrz Giżycka, Anny Proszowskiej-Sala dyrektor zarządzającej Citybell Consulting, Andrzeja Dowgiałły prezesa Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Polskiej Izby Turystyki, dr Roberta Kempy dyrektora Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku oraz Rafała Ciechanowicza prezesa Lokalnej Organizacji Turystycznej „Mazury” w Giżycku, radnego Rady Miejskiej, właściciela firmy eventowej „Nout” Wypożyczalnia Przygód.


PRELEGENCI
ANNA PROSZOWSKA-SALA Dyrektor zarządzająca Citybell Consulting, firmy specjalizującej się w doradztwie i realizacji projektów z zakresu zintegrowanej komunikacji on-line i off-line, w tym public relations i public affairs. Ceniony ekspert w zakresie promocji miast w kraju. Pomysłodawczyni i od 2007 roku Dyrektor Programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów - największego i uznanego za najbardziej opiniotwórcze i prestiżowe wydarzenia dedykowanego promocji miejsc w Polsce. Wcześniej pełniła funkcję m.in. Public Affairs Director w Grupie Ströer oraz Account Director Działu Corporate and Public Affairs w Agencji Sigma International Poland. Posiada 12 - letnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym. Doradzała i realizowała projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak: ABB, PTE PZU SA, Kompania Piwowarska, Ströer Group, T-mobile, Polish Association of Branded Goods Manufacturers, Urząd Miasta w Gdańsku, Urząd Miasta Toruń, Miasto Poznań, Urząd Miasta Szczecina, Urząd Marszałkowski Woj. Warmińsko-Mazurskiego, Urząd Marszałkowski Woj. Lubuskiego, Realizowane przez nią projekty zostały uhonorowane podczas branżowych konkursów: Złoty Spinacz 2005 – Kategoria Brand PR Category, Złoty Spinacz 2005 – Kategoria  Corporate PR,  Złoty Spinacz 2008 – Kategoria Public Affairs/Lobbying,  Złoty Spinacz-Nominacja 2011 – Kategoria PR miast i regionów. Wykładowca zagadnień PR na Uniwersytecie Jagiellońskim, Polish Open University oraz Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie. Juror w konkursie Złote Spinacze - na najlepsze kampanie PR w Polsce. Współautorka książki Promocja Miast - Nowa Perspektywa.


 ADAM MIKOŁAJCZYK Prezes zarządu Best Place - Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc, międzynarodowy ekspert marketingu terytorialnego, pasjonat brandingu, dziennikarz. Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Gospodarka Przestrzenna – Zarządzanie Miastem i Regionem, student The Chartered Institute of Marketing (Londyn/Warszawa) oraz Stonebridge Associated College. Jako konsultant w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki w latach 2001-2003 był współtwórcą pierwszych strategii marketingowych dla miast i regionów w Polsce. Przez ostatnie lata pełnił funkcję Redaktora Prowadzącego i Dyrektora Zarządzającego „Brief for Poland” – pierwszej w Polsce, specjalnej platformy medialno-consultingowej z zakresu marketingu miejsc. W ramach tej działalności pomysłodawca wielu nowatorskich przedsięwzięć edukacyjnych dla branży. Współorganizator Festiwalu Reklamy ‘Ad Days’ w Łodzi. Autor licznych publikacji dot. marketingu terytorialnego. Wykładowca studiów podyplomowych Uniwersytetu Warszawskiego „Marketing Terytorialny – promocja rozwoju regionów i miast”. Członek Jury wielu konkursów, m.in. Konkursu KTR, na najlepszy produkt turystyczny (Konkurs Polskiej Organizacji Turystycznej) i najlepsze wydawnictwo promocyjne (Konkurs ‘Złote Formaty’). Prelegent na kilkudziesięciu konferencjach w Polsce i za granicą. Zaangażowany przez British Council do międzynarodowego grona ekspertów ‘City Idea Bakers’. Dwukrotny laureat wyróżnienia w konkursie im. Mieczysława Orłowicza na najlepsze materiały prasowe i telewizyjne promujące polską turystykę.


RAFAŁ KIEWISZ Zastępca dyrektora Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego w Olsztynie, koordynator kampanii „Mazury Cud Natury”, związanej z udziałem polskiego kandydata w światowym konkursie Fundacji New7Wonders na Siedem Nowych Cudów Natury. Kampania otrzymała liczne wyróżnienia w ramach: KTR (2010), Złotych Formatów (2010, 2011), Złotych Spinaczy (2011) i innych. Marka Mazury Cud Natury zdominowała w ostatnim czasie promocję regionu, stając się jego znakiem rozpoznawczym.


ANDRZEJ DOWGIAŁŁO Prezes Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Polskiej Izby Turystyki, właściciel Anders Group. Grupa Anders i jej jednostki usytuowane są na Warmii i Mazurach, świadcząc usługi związane z branżą turystyczną. W skład grupy wchodzi pięć obiektów hotelowych: Hotel Anders**** Resort&SPA w Starych Jabłonkach, Hotel Zamek Ryn****, Hotel Krasicki**** w Lidzbarku Warmińskim - uznany w tym roku za najlepszy hotel w kategorii ogólnej w konkursie światowego stowarzyszenia hoteli International Hotel Awards, Hotel*** Miłomłyn Zdrój Medical SPA&Vitality, Osada Warmińska Natural&SPA w Guzowym Piecu. Do Grupy Anders należy także agencja eventowa Andersland - Fabryka Wrażeń, Karczma Warmińska - restauracja regionalna w Gietrzwałdzie, Biuro Podróży Traveland w Olsztynie, Internetowe Biuro Podróży MazurskieKlimaty.pl . Grupa Anders to również organizator dużych imprez: Pucharu Świata w Siatkówce Plażowej FIVB Swatch World Tour, który od 2004 roku odbywa się na plaży Hotelu Anders w Starych Jabłonkach oraz Festiwalu Kultury Średniowiecza MASURIA, której organizatorem jest Hotel Zamek Ryn. Grupa Anders to również tytularny sponsor Olsztyńskiego Klubu Piłki Ręcznej Warmia AndersGroup Społem Olsztyn, który od 7 sezonów gra w najwyższej klasie rozgrywkowej.


dr ROBERT KEMPA Dyrektor Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku, pracownik Instytutu Historii i Nauk Politycznych Uniwersytetu w Białymstoku, wykładowca specjalizacji „Ochrona i promocja dziedzictwa kulturowego”, prezes Ośrodka Badań Europy Środkowo-Wschodniej w Białymstoku. Inicjator, twórca i dyrektor Centrum Promocji i Informacji Turystycznej w Giżycku. Centrum w latach 2006-2008 było finalistą i laureatem (I i II miejsce) konkursu Polskiej Organizacji Turystycznej na „Najlepszą Informację Turystyczną w Polsce”, w 2009 uhonorowane zostało odznaką Ministra Sportu i Turystyki „Za zasługi dla turystyki”, a w 2011 było nominowane w konkursie na „Najlepszy Produkt i Usługa Warmii i Mazur” w kategorii usługi turystyczne. Autor projektu promocyjnego „Kurs na Giżycko”, laureat nagrody Prezesa POT „Za wybitne osiągnięcia w rozwoju informacji turystycznej w Polsce”, pomysłodawca i koordynator projektu „Szlak Fortyfikacji Mazurskich”, konsultant projektu „Szlak frontu Pierwszej Wojny Światowej”, inicjator „Przeglądu Lokalnych Tradycji Kulinarnych” w Rydzewie, członek Forum Informacji Turystycznych, autor przewodnika „Twierdza Boyen w Giżycku. Praktyczny przewodnik”.


RAFAŁ CIECHANOWICZ Prezes Lokalnej Organizacji Turystycznej „Mazury” w Giżycku, radny Rady Miejskiej w Giżycku, zapalony bojerowiec, właściciel giżyckiej firmy eventowej „Nout” Wypożyczalnia Przygód, realizującej nieszablonowe zamówienia i scenariusze, nietypowe zwiedzanie nietypowych miejsc na Mazurach, imprezy ekstremalne. Nout to organizator specjalnych wydarzeń  na wodzie, lądzie, na wolnym powietrzu oferujący m.in. wyprawy quadami, parasailing na lądzie, wodzie i lodzie, powerkiting, jazdę konna, auta terenowe, rowery, kajaki, rejsy ze sternikiem na pokładzie jachtu, motorówki, nurkowanie intro, paintball i speedball.


organizator


Urząd Miejski w Giżycku Wydział Promocji


Patronat medialny:




"Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy"
           
KONFERENCJA REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU
„Giżycko 2011 – 2013 – budowa marki, promocja lokalnej gospodarki poprzez organizację oraz udział w ponadlokalnych i regionalnych wydarzeniach”,
dofinansowanego  ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego  Warmia i Mazury na lata 2007-2013 WIĘCEJ O PROJEKCIE...

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS