strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
środa, 28 października 2020   pogoda

Przedsiębiorcy aktualności

Certyfikat Złoty Standard w Obsłudze Klienta dla Hotelu Masovia

02 sierpnia 2011
dodał(a): UM Małgorzata Kulas-Szyrmer

Hotel Masovia jako jedyny obiekt na terenie województwa warmińsko- mazurskiego wyróżniony został w ogólnopolskim projekcie "Złoty Standard w Obsłudze Klienta".

 

 

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w 2011 roku  ma na celu bezpłatny audyt, doradztwo i certyfikację potwierdzającą wysoki standard obsługi klienta. 

 

Pierwsza tura programu Standard w Obsłudze Klienta – wdrażanie innowacji i dyfuzja dobrych praktyk w hotelarstwie i gastronomii zakończyła się 30 czerwca br. certyfikacją 23 hoteli i obiektów hotelowych w Polsce. Wyróżniono obiekty świadczące usługi hotelarskie, które uzyskały najwyższą ocenę w audycie jakości obsługi gościa.

 

Do tego czasu w programie, mającym na celu doskonalenie procesu obsługi gościa, udział wzięło 45 obiektów spełniających kryteria MŚP. Z tej grupy, wymagania związane z uzyskaniem certyfikacji Złoty Standard w Obsłudze Klienta dotyczące poziomu jakości obsługi w poszczególnych obszarach działalności, spełniły 23 obiekty świadczących usługi hotelarskie. Podmioty te zostaną wyróżnione certyfikatem Złoty Standard i prawem do posługiwania się godłem programu. One też w największym stopniu skorzystają z szerokich działań promocyjnych, jakie zapewnia realizator programu. W szczególności będą promowane jako wzór najlepszych praktyk branżowych w mediach ogólnopolskich i podczas organizowanych konferencji.

    

Od dawna miarą standardu hotelu czy restauracji jest liczba gwiazdek lub zdobyte certyfikacje branżowe. Dla wielu podmiotów najwyższym wyróżnieniem pozostaje jednak uznanie klientów – nie bez przyczyny: ich opinie uchodzą za najbardziej wiarygodne, a przez to najskuteczniej wspierają promocję usług.

 

Uczestnicy są zgodni, że przedsiębiorstwa świadczące usługi hotelarskie na najwyższym poziomie powinny być szczególnie promowane, a jakość obsługi klienta powinna być jedną z głównych wytycznych do budowania przewagi konkurencyjnej. Cele i założenia programu Złoty Standard doskonale wpisują się w te oczekiwania. Dotychczasowa realizacja programu pokazała również, że wśród menedżerów hoteli występuje znaczące zainteresowanie możliwością podniesienia kwalifikacji personelu.

 

Projekt jest współfinansowany przez PARP ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 5.2 „Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”. Celem Projektu jest wprowadzenie standardu nowej usługi proinnowacyjnej dla małych i średnich przedsiębiorstw „MŚP”, jaką jest Audyt Potrzeb w Obsłudze Klienta (APK).

 

Projekt „Złoty Standard w Obsłudze Klienta” wprowadza nową certyfikację do polskiej branży hotelarskiej. Złoty Standard ma na celu wdrażanie innowacji i promocję dobrych praktyk w obiektach hotelowych w Polsce. Projekt zakłada przeprowadzenie  od stycznia 2011 do grudnia 2012 roku audytu w grupie 250 podmiotów z sektora MŚP prowadzących działalność na terenie RP zaliczających się do co najmniej jednego z poniższych profili działalności: obiekt oferujący usługi hotelowe, lokal gastronomiczny. Laureaci projektu zyskują certyfikację i godło promocyjne Złoty Standard.

 

Po zakończeniu realizacji Projektu Audyt Potrzeb w Obsłudze Klienta (APK) stanie się usługą świadczoną komercyjnie, tj. za odpłatnością ze strony przedsiębiorców.

 

Zapraszamy do odwiedzenie strony internetowej projektu Złoty standard:

http://www.zlotystandard.info/wyroznieni/23-warminskomazurskie/19-hotel-masovia.html

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS