Organizacja pracy Urzędu Miejskiego w czasie epidemii

Urząd Miejski w Giżycku w czasie epidemii koronawirusa pracuje w odmiennym trybie. Wszystkie zadania są realizowane, jednakże z uwagi na bezpieczeństwo, w dalszym ciągu ograniczeniom podlega bezpośrednia obsługa klienta.


Szczegółowe zasady określa:



JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ W URZĘDZIE W CZASIE EPIDEMII?


  • Zalecany kontakt telefoniczny i elektroniczny przez platformy: a) www.cyfrowe–mazury.pl, b) ePUAP: www.gov.pl, c) www.obywatel.gov.plURZĄD DOSTĘPNY ONLINE – PORADNIK
  • Obsługa bezpośrednia i osobista klientów tylko w wyjątkowych sytuacjach po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.
  • Wszelkie płatności dokonywane przelewem na indywidualny numer rachunku bankowego lub na rachunek bankowy 64 1240 5787 1111 0010 5856 4306. 
  • Burmistrz Miasta Giżycka będzie przyjmował mieszkańców, klientów Urzędu telefonicznie w poniedziałki od godz. 14.00 do 16.00, nr tel. 87 7324 113.
  • W pozostałych sytuacjach bezpośrednia wizyta w Urzędzie możliwa jest poprzez kontakt z pracownikiem kontrolującym ruch klienta w Urzędzie (wejścia wyjścia z budynku) lub poprzez przywołanie pracownika za pośrednictwem dzwonka umieszczonego przy drzwiach wejściowych do budynku Urzędu. 

Ograniczenie wykonywania zadań Urzędu poprzez bezpośrednią obsługę klientów do spraw z zakresu*: a) ewidencji ludności i dowodów osobistych, b) rejestracji stanu cywilnego, c) świadczenia usług komunalnych, w szczególności pochówku zmarłych, d) administracji architektoniczno-budowlanej, w tym dotyczące decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,  e) ochrony środowiska, w tym dotyczące: – decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji,  – decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów , f) zgłoszenia instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, g) korzystania z wód, w zakresie zgody wodnoprawnej, h) przebudowy lub remontu infrastruktury telekomunikacyjnej istniejącej w pasie drogowym drogi publicznej, lokalizowania infrastruktury telekomunikacyjnej w pasie drogowym drogi publicznej, udostępnienia przedsiębiorcy telekomunikacyjnemu kanału technologicznego oraz zajęcia pasa drogowego drogi publicznej w celu umieszczenia w nim infrastruktury telekomunikacyjnej lub prowadzenia robót w tym pasie dotyczących infrastruktury telekomunikacyjnej. WYKAZ SPRAW ZAŁATWIANYCH W URZĘDZIE MIEJSKIM W GIŻYCKU.  *wydłużeniu mogą ulec terminy załatwiania spraw.


 


BEZPIECZEŃSTWO


  • Miejsca obsługi interesantów są systematycznie dezynfekowane.
  • Dopuszczalna liczba klientów/interesantów przebywających w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.
  • Pracownicy mają kontakt z klientem wyłącznie poprzez barierę ochronną, a w przypadku jej braku zobowiązani są posiadać środki ochrony indywidualnej w postaci zakrycia ust i nosa oraz przy zachowaniu minimum 1,5 m odległości.
  • Ruch klienta w Urzędzie Miejskim w Giżycku jest regulowany (wejścia i wyjścia z budynku) w zakresie liczby osób i celu wizyty.

Wszystkie osoby wchodzące na teren budynku Urzędu zobowiązane są do: 


  • Dezynfekcji rąk, zgodnie z udostępnioną instrukcją.
  • Noszenia środków ochrony – osłony ust i nosa (maseczka, przyłbica).
  • Zachowania co najmniej 1,5 m odstępu od innych osób, w szczególności w sytuacji konieczności zdjęcia osłony ust i nosa na potrzeby potwierdzenia tożsamości lub umożliwienia komunikowania się z osobą doświadczającą trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się. 
  • Osoby, które odmówią dezynfekcji rąk lub noszenia maseczek ochronnych, lub innych środków zakrywających nos i usta nie uzyskają prawa wejścia do budynku Urzędu. 

 


Szczegółowe dane kontaktowe pracowników Urzędu Miejskiego w Giżycku znajdują się na stronach internetowych: www.bip.gizycko.pl i www.mojegizycko.pl.


    KORONAWIRUS RAPORT i przydatne informacje: www.mojegizycko.pl/koronawirus    Fot. UM Giżycko mojegizycko.pl/ J. Maciejewska-Kucfir