strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
czwartek, 29 października 2020   pogoda

Przedsiębiorcy aktualności

Portal www.akademiaparp.gov.pl

17 sierpnia 2009
dodał(a): UM Małgorzata Kulas-Szyrmer

Sukces w dobie kryzysu

 

Słowo kryzys budzi strach wśród przedsiębiorców. Jednak, przy wszystkich negatywnych skutkach, jakie za sobą niesie, odgrywa w gospodarce także rolę oczyszczającą. W dobie kryzysu okazuje się, które inwestycje były wartościowe, a które zakończyły się fiaskiem.

 

Nie uda się w błyskawiczny sposób uzdrowić rynku. Jesteśmy uzależnieni od globalnej koniunktury, dlatego ważne jest, aby przede wszystkim nauczyć się zarządzać swoim przedsiębiorstwem w sytuacji kryzysu. Nie zawsze kryzys jest złem. Czasami dopiero dzięki niemu dowiadujemy się, że coś w naszym przedsiębiorstwie funkcjonuje niewłaściwie. Na skutek konkretnych działań antykryzysowych i sprawnego zarządzania możemy nie tylko wyjść z kryzysu obronną ręką, ale również wprowadzić innowacje i wyciągnąć wnioski na przyszłość. Od zawsze wiadomo, że łatwiej zapobiegać niż gasić pożary. Do tego jednak niezbędna jest gruntowna wiedza z zakresu zarządzania– mówi Aneta Grzyb-Hejduk, ekspert ds. szkoleń Akademii PARP.

 

Skąd jednak czerpać wiedzę na ten temat? Przedsiębiorcy intensywnie poszukują szkoleń, które pomogą im odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Mało jest jednak dobrych merytorycznie szkoleń z zarządzania w warunkach kryzysu ekonomicznego.  Poza tym, wysokie koszty szkoleń są dla wielu małych przedsiębiorców przeszkodą nie do pokonania. Rozwiązaniem jest udział w bezpłatnych szkoleniach Akademii PARP.

 

Portal www.akademiaparp.gov.pl udostępnia bezpłatną wiedzę z zarządzania firmą w sytuacji kryzysu. Szkolenie wyjaśnia mechanizmy działania kryzysów gospodarczych, które mają duży wpływ na sytuację przedsiębiorstwa. W główniej mierze jednak dotyczy kryzysu w firmie.

 

Realizując poszczególne moduły, przedsiębiorca uzyska wiedzę jak rozpoznać symptomy kryzysu, określić jego zakres i natężenie oraz jak mu przeciwdziałać. Nauczy się także, jaką strategię zarządzania powinien przyjąć i w jaki sposób formułować komunikaty o kryzysie.

 

Szkolenie „Zarządzanie firmą w czasie kryzysu”, to tylko jeden z 15 tematów dostępnych w Akademii PARP. Oprócz szkoleń on-line, uczestnicy mogą korzystać z pomocy ekspertów oraz opiekunów dyżurujących przez 6 dni w tygodniu w godz. 8.00-20.00. Każdy absolwent szkoleń Akademii PARP otrzymuje certyfikat, potwierdzający zdobytą wiedzę. W projekcie wzięło już udział ponad 70 tys. uczestników.

 

Więcej informacji: msp@akademiaparp.gov.pl

Infolinia 0-801 444 MSP (czyli 0-801 444 677)

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS