strona startowa ulubione
wybierz język wersja językowa plwersja językowa enwersja językowa dewersja językowa ruwersja językowa frwersja językowa lt
dla niepelnosprawnych - informacje
czwartek, 18 lipca 2019   pogoda

Aktualności

Strona internetowa Giżycka nominowana w II edycji konkursu „ZŁOTE FORMATY 2008”

11 kwietnia 2008
dodał(a): UM Małgorzata Kulas-Szyrmer

Oficjalna strona internetowa Giżycka www.gizycko.pl 

otrzymała nominację w prestiżowym ogólnopolskim konkursie „ZŁOTE FORMATY 2008”,

organizowanym w ramach

II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów

 

Projekt zrealizował Wydział Promocji i Integracji Europejskiej Urzędu Miejskiego w Giżycku oraz Agencja  Multimedialna „Grafster” w Giżycku.

Podczas tworzenia serwisu cenne były również uwagi i sugestie giżycczan, sympatyków naszego miasta oraz internautów odwiedzających stronę.

Serdecznie wszystkim dziękujemy i zachęcamy do dalszej współpracy.

 

To już drugi sukces Giżycka w konkursie,

ponieważ w roku ubiegłym, wyróżniony został plakat "Kurs na Giżycko". Inspiracją stworzenia plakatu dla jego pomysłodawców, czyli Wydziału Promocji i Integracji Europejskiej, była piosenka „Kurs na Giżycko” w wykonaniu „Orkiestry Dni Naszych”, która wygrała konkurs na szantę o Giżycku podczas XIII Festiwalu Piosenki Żeglarskiej i Morskiej "Szanty w Giżycku 2005”. więcej o nominacji plakatu do I edycji konkursu

 

 

W tegorocznej edycji Konkursu Złote Formaty 103 miasta reprezentujące wszystkie 16 województw zgłosiły do konkursu 211 projektów w czterech kategoriach konkursowych, z tego 62 projekty w kategorii wydawnictwo, 36 projektów w kategorii plakat, 44 projekty w kategorii strona www oraz 67 projektów w kategorii event - wydarzenie specjalne. Zarówno liczba projektów jak i samorządów je zgłaszających podwoiła się w porównaniu do I edycji konkursu w 2007 roku.

Projekty oceniało Jury, w którego skład weszli specjaliści gwarantujący fachowość i wysoki poziom w podejściu do ich oceny. Wśród nich znaleźli się eksperci z zakresu budowania marek miast, komunikacji społecznej i marketingowej, przedstawiciele środowisk akademickich oraz osobistości i postacie życia publicznego m.in. Prof. Andrzej Szromnik - Prorektor Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Alicja Grenda - Zastępca dyrektora Biura ds. Promocji i Współpracy Zagranicznej Związku Miast Polskich, Janusz Malinowski - Prezes Zarządu Ströer Polska, Paweł Niziński - Dyrektor Kreatywny Good Brand oraz Paweł Kastory - Prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych CEO Corporate Profiles DDB, Magda Florek - adiunkt w Katedrze Handlu i Marketingu w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Roman Lubczyński - Interactive Manager, Young and Rubicam Brands, Adam Mikołajczyk - Dyrektor Zarządzający Brief for Poland, Łukasz Wasilewski - Dyrektor Kreatywny Agencji Galileo Media, Jacek Szafader - Z-ca Dyrektora Biura Informacji Turystycznej, Polska Organizacja Turystyczna, Arkadiusz Stolarski - Dyrektor Generalny Agencji Eventowej Live.

W ocenie projektów Jury brało pod uwagę m. in. takie kryteria jak: zdefiniowanie adresatów, wyznaczenie celów oraz stopień ich realizacji oraz efektywność. Aby zapewnić bezstronność podejmowanych decyzji prace Jury nadzorował niezależny audytor.

 

Nominowane miasta walczą o nagrodę główną - ogólnopolską kampanię billboardową o wartości 100 tys. PLN w ramach każdej z 4 kategorii konkursowych. Kampanie zostaną zrealizowane na nośnikach Grupy Ströer, organizatora Festiwalu. Łączna wartość nagród w II edycji Festiwalu Promocji Miast i Regionów wynosi 400 tys. PLN.

Znalezienie się w gronie Nominowanych już jest prestiżowe i zasługuje na duże uznanie.

 

Grupa Ströer - Organizator Festiwalu przyzna również wyróżnienia specjalne w każdej z kategorii konkursowych. Do jednego z miast trafi też specjalna nagroda Związku Miast Polskich oraz wyróżnienie TVP Info. Wyróżnienia i nagrody specjalne zostaną przyznane miastom także spoza grona Nominowanych. Ogłoszenie laureatów II edycji konkursu Złote Formaty nastąpi 22 kwietnia podczas uroczystej gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie.

 

Poniżej nominacje w poszczególnych kategoriach (kolejność alfabetyczna):

Kategoria: STRONA WWW:

  1. Gdańsk - za stronę www.gdansk.pl  
  2. Giżycko - za stronę www.gizycko.pl  
  3. Kielce - za stronę www.itv.kielce.eu  
  4. Starogard Gdański - za stronę www.starogard.pl  
  5. Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego - za stronę www.turystyka.dolnyslask.pl


Kategoria: PLAKAT REKLAMOWY:

  1. Bełchatów - za plakat "Bełchatów - daj się skusić"
  2. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego - za plakat "Kulturalna Małopolska"
  3. Ostróda - za plakat "Ostróda Reagge Festiwal"
  4. Radzionków - za plakat "Europejski Tydzień Zrównoważonego Transportu"
  5. Warszawa - za plakat "Tak widzę Warszawę"

Kategoria: WYDARZENIE SPECJALNE:

  1. Bytom - za projekt: Bytomska Noc świętojańska
  2. Częstochowa - za projekt: Autoportret Częstochowian
  3. Mysłowice - za projekt: off Festiwal Mysłowice 2007
  4. Szczecin - za projekt: światowy Zlot Żaglowców w Szczecinie
  5. Wrocław - za projekt: Festiwal Wrocław non stop

Kategoria: WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

  1. Gdańsk - za Gdańsk według Guntera Grassa
  2. Jarocin - za "Lustro czasu"
  3. Łódź - za film promocyjny "Łódź miasto kultury"
  4. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego - za "Małopolska. Palce Lizać. Przewodnik kulinarny po regionie"
  5. Żyrardów - za Centrum Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Żyrardowie

-
Gizycko.pl - Urząd Miejski w Giżycku. Wszelkie prawa zastrzeżone (c) 2007.
RSS