Rozpoczęcie Sezonu 2017 z Warmińsko-Mazurskim Moto Clubem

Rozpoczęcie Sezonu 2017 z Warmińsko-Mazurskim Moto Clubem

14 maja 2017 roku, o godzinie 10.00 rozpocznie swój sezon Warmińsko-Mazurski Moto Club. Tegoroczną imprezę Organizatorzy przewidzieli w tym samym miejscu, co ubiegłoroczną imprezę, czyli na terenie Ekomariny. Honorowy Patronat nad imprezą objął Burmistrz Giżycka - Wojciech Karol Iwaszkiewicz. 

 

ZGŁOSZENIA DO WJAZDU AUT NA TEREN IMPREZY (motocykle wjeżdżają bez wysyłania zgłoszenia)

 

Wyślij zgłoszenie na: zgloszenia.wmmc@gmail.com 

lub katarzyna.prokopczuk1990@gmail.com

 

Zapraszamy do wysyłania zgłoszeń również auta wystawowe, zabytkowe, terenowe, „gruzy” oraz wszelkiej maści pojazdy, którymi można się poruszać.

Treść zgłoszenia: TYTUŁ MAILA: Imię i Nazwisko, Marka, Model Auta TREŚĆ MAILA: 1. Imię i Nazwisko 2. nr telefonu 3. Miasto/ Klub lub Organizacja jaką reprezentujesz(jeżeli do jakiejś należysz) 4. Marka i Model Auta 5. Opis auta (kilka słów o aucie, modyfikacjach itp.- wedle swojego uznania) 6. 4 zdjęcia (przód, bok, tył, środek auta)

Odpowiedzi na zgłoszenia rozsyłane będą partiami o czym będę informowała na wydarzeniu.

 

Konkurencje:

1. Najlepsze Car Audio 2. Najniższe auto 3. Najgłośniejsze auto 4. Najgłośniejszy motocykl 5. Najładniejsza felga 6. Najładniejsze auto 7. Najładniejszy klasyk 8. Rysunek zlotu (dzieci)

Treść regulaminu imprezy: 1. Kierowcy i widzowie uczestniczą w imprezie na własną odpowiedzialność i odpowiadają karnie bądź cywilnie za szkody wyrządzone organizatorowi, innym kierowcom lub widzom. 2. Osoby małoletnie uczestniczą w imprezie na wyłączną odpowiedzialność osób, które sprawują nad nimi pieczę. 3. Organizator imprezy nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty pozostawione na terenie imprezy. 4. Uczestników imprezy obowiązuje przestrzeganie stosownych przepisów prawa o ruchu drogowym i o bezpieczeństwie imprez masowych. 5. Na terenie imprezy obowiązuje zakaz rozpalania grilli. 6. Na terenie imprezy obowiązuje ograniczenie prędkości do 10 km/h. 7. Podczas trwania imprezy uczestnicy zobowiązani są bezwzględnie stosować się do wytycznych organizatora.

 

Przed wjazdem na teren imprezy kierowcy wyrywkowo będą badani alkomatem przez Straż Miejską. Podczas imprezy zostanie przeprowadzona akcja charytatywna dla Filipka, który jest po rozszczepie kręgosłupa i walczy o zdrowe nogi.

W tym roku Organizatorzy postanowili, że event ma na celu ufundować dla Filipka rehabilitację na cały rok, w związku z tym wjazd na imprezę kosztuje 10 zł od samochodu (pasażerowie bezpłatnie) - które trafiają bezpośrednio z Waszych rąk do puszki dla Filipka.

Jest to minimalna kwota.

 

Szczegóły na stronie: https://www.facebook.com/events/768328549990719/